هدایای رایگان

با یک ثبت نام رایگان هدیه رایگان بگیرید

هدایای رایگان

با یک ثبت نام رایگان هدیه رایگان بگیرید

.

با عرض سلام مـریــم هستم مدیر این وبلاگ  

خوشحالم که شما به وبلاگ من آمدید.  

خوشحال میشم تجربه خودم رو در اختیار هموطنان عزیزم قرار بدم  

من  موفق شدم هدیه خودم رو دریافت کنم فقط در 3 هفته متن زیر را بخونید 

 

 ان شاء ا... که شما هم می تونید برنده خوش شانس این هدایا باشید. 

 

به من ایمیل بدید در مورد هر سوالی که داشتید مرسی از حضورتون 

 

EMAIL ADDRESS : 

Maryam.Iranmanesh2010@yahoo.com

نظرات 11 + ارسال نظر
لینک باکس اریا تولز دوشنبه 25 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 11:48 ب.ظ http://ir-x-fa.mihanblog.com

سلام
این ادرس لینک باکسه منه
www.ir-x-fa.mihanblog.com
میتونی بیایی توش لینکتو ثبت کنی
اگه امارت بالای 70 باشه اینکارو میتونی انجام بدی
اگه بالای 700 بازدید داشته باشی لینکت تو لینک های ویژه ثبت میشه راستی با این کار هم رتبه ات تو گل بالا میره هم بازدیدت زیاد میشه پس تعلل نکن بیا لینکتو ثبت کن
منتظرتما

مژگان از زوریخ سه‌شنبه 26 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 01:39 ب.ظ

سلام

واقعا وبلاگی با کاربری آسان بود من به راحتی ثبت نام کردم به امید دریافت LCD

غزال - تبریز چهارشنبه 27 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 12:15 ق.ظ

سلام من یک حقیقتی خدمت تمام دوستان عرض کنم
پسر خاله من 3 سال پیش از همین سایت یک پلی استیشن گیرش اومد هنوز که هنوزه داره کار میکنه جنسشم خوبه (اسب پیش کش دندونشو نمیشمارند)
بچه ها ثبت نام کنید به دوستاتونم بگید.
شاد باشید مــیترا از تـبـریــز

آزیتا پنج‌شنبه 28 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 12:01 ق.ظ

مرسی مریم جان عالی راهنمایی کردی ان شاا... LCD من

afshin سه‌شنبه 2 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 01:58 ق.ظ

سلام
راستی یه سوال داشتم لینک دعوت نام مو از کجا باید بگیرم یا خود سایت می ده یه سوا دیگه از یک خط تلفن نمیشه دو بارعضو شد یا از یک یوزر پسورد (اکانت)  .

سلام افشین جان.
مرسی که مطالب رو کامل خوندی ان شا ا... شما هم موفق میشید.

۱.لینک دعوت نامه رو من خودم توی وبلاگ گذاشتم همون قسمتی که نوشتم اینجا کلید کنید بعد از مثالی که زدم.

۲.با هر کامژیوتر فقط ۱ بار میشه ثبت نام کرد چون IP کامپیوتر ثبت میشه با عوض کردن خط تلفن فرقی ایجاد نمیشه فقط با معرفی به دوستان و در تبلیغ در چت رم میشه نفرات رو پیدا کنی .

بازم سوال داشتی در خدمتم. مــــریــــــم

هومن سه‌شنبه 2 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 07:20 ق.ظ

مریم جان مرسی از وبلاگ خوب و بدرد بخورت

سروش شنبه 6 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 03:33 ق.ظ

مرسی مریم جان عالی بود

ساسان دوشنبه 8 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 01:15 ق.ظ

عالی بود راحت و آسان من هرچی رفیق دارم جمع کردم و تا الان 9 نفر جمع کردم مرسی

afshin دوشنبه 8 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 01:58 ق.ظ

سلام
دست درد نکونه بابت جواب دادن به سوالام از اینکه دیر می بینمش به خاطر اینه که هواسم رفته بود به بلوگفا چون اونجا جوابا رو تو وبمستر باید بذاری خوب درور Ip فهمیدم ولی در مورد لینکی که گذاشتی واسه عضو گیری وقتی می خوای ثبت نام کنی نه اسم معرف هست نه چیزی اگه اون لینکه یاشه از کجا وب لاگ می فهمه که اون کسی که داره عضو می شه از طرفه منه و در ضمن مگه این لینک مخصوص عضو گیری شما نیست شرمنده سر تو درد آوردم ممنون از وبمستر خوبت .

با سلام به دوست عزیزم آقا افشین.

لینک که سایت اکس پانگو به شما میده رو واسه دوستاتون بفرستید
اگر عضو شودید با دادن ایمیل و پسورد در بالای صفحه وارد بخش کاربری خودتون میشید در قسمت Referral Link این همون لینکیه که باید واسه دوستاتون بفرستید
Referral Link : http://www.xpango.com?ref=92340200

شما در بخش Credits Gained So Far تعداد نفرات خودتون رو میبینید پس زمانی که کسی داره عضو میشه اسم شما یا مشخصات شما دیده نمیشه با اون لینک وارد سایت میشه و باتوجع به کد لینک سایت یک نفر واسه شما ثبت می کنه بشرطی که اون نفر یک نفر پیدا کنه.

*** لینک دعوت نامه من در قسمت مثال بالاست همون جایی که گفتم اینجا کلد کنید****

شاد باشی عزیزم - مریم

هومن پنج‌شنبه 11 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 01:41 ق.ظ

سلام مریم خانم حال دادی آموزشت ۲۰ بود توکل بر خدا تیریست در تاریکی

سارا سه‌شنبه 16 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 05:07 ب.ظ http://sara22bala.blogfa.com

salam..khobi?maryam jan manam sabte nam kardam ..mesi azizam
ye pishnehad dashtam ta be un chizi ke mikhaym zodtar beresimmanam daram ye web mizanam..ye peyvand dorost konnim ba unvane az kasai ke web zadan dar hamin rabete va hedie ke mikhano jelosh benevisim masalan سارا هدیه رایگان-Sony Ericsson Vivaz
ya
مریم هدیه رایگان-lLCD
nazaret chie?intori har kas zodtar be khastash mirese
khosh bashid

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد